Thursday 11 December 2014

Temitope Oke Woo Tourney 0.4 Deyung vs Cooger



Deyung vs Cooger

Woo Chik: Temitope Oke

Sponsor: Temitope Oke's Blog

Deyung:

@Temitope


Baby...your beauty is like hunger, it makes a man weak
And your memories like onions, makes a man weep
I love your smile and your dimple
Makes me forget your few pimple

Inshort English don tire me... 

My dear Temi, I fit miss rapture for you..
Forget camera, there are plenty things I fit capture for you..
I will buy you the world with my 8k salary
I go die for your sins....but not on the cross of calvary.

You deserve another guy add to Ope
Wey go be your backup... Tope
I am a good guy, I will circulate your blog
Love you till my care saturate your blood. 

My kisses no go lack for your lips
My hand no go far from your hips
I no go let your bra last for your tits
And constant smile go dey capture your teeth

Forget my opponent, na animal
No be curse o, he's ma niga
But a name like that wey him papa no give am
Prove say the guy can never belle_full
Na d type wey go fuck u and give another girl belle too

So follow me and enjoy
Follow Bee and end_joy 



Cooger made a ''No Show''

Source: Geez Book of Pimp

No comments:

Post a Comment